Moet ik iets doen ter voorbereiding van de fotoshoot?

You are here:
< Back

Een virtuele tour is te vergelijken met een permanente “Open Dag”, want klanten, gasten of patiënten kunnen 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bij u binnenkijken. Bovendien zijn wij erop gebrand om uw bedrijf zo mooi mogelijk op de foto’s te zetten.

Om ervoor te zorgen dat uw bedrijf zo mooi mogelijk in beeld kan worden gebracht, hebben we de volgende tips:

  • Zorg voor een opgeruimd bedrijf.
  • Voer eventueel achterstallig onderhoud uit (bijv. schilder- of reparatiewerk) 
  • Zorg voor lege wandelpaden.
  • Leeg prullenbakken en/of asbakken, of nog beter: zet ze tijdelijk uit zicht.
  • Verwijder persoonlijke zaken, als foto’s van vrienden, kinderen etc.
  • Verwijder gevoelige informatie (bijv. Post-It’s met telefoonnummers, lijsten met namen personeelsleden, lijsten met gegevens van leveranciers).
  • Zorg voor een opgeruimde / schoongemaakte entree van uw bedrijf, de virtuele tour begint immers bijna altijd op straat of op de stoep vóór de ingang.
  • Was spiegels, ramen en uithangborden.
  • Hang eventueel (extra) vlaggen op.
  • Zet op elk beeldscherm in het bedrijf (dat wordt gefotografeerd) het logo van het bedrijf (of de website) beeldvullend en zet screensavers of bewegende beelden uit.
  • Zorg dat alles in gereedheid is op de afgesproken tijd, want wij willen uw en onze tijd graag maximaal benutten.

Kortom: Beschouw de virtuele tour alsof u een Open Huis heeft!